SB ønsker god sommerferie

18. juli 2022 kl. 21:13
Formanden var godt tilfreds med forårssæsonen

Første halvår af 2022 har på mange måder været et meget tilfredsstillende halvår for Struer Boldklub. Vi har pæn tilgang i alle aldersgrupper - engagerede trænere - startet fodbold for udviklingshæmmede og netop afholdt afslutning med største tilslutning i adskillige år.

Men som mange andre klubber kan vi godt bruge flere frivillige: lige nu mangler vi træner til U7 og gerne også flere "assistenter" i øvrige årgange - har du interesse herfor: kontakt da Klaus Maarbjerg - mobil 25 37 95 45.

Men også på det "administrative" plan gerne bruge flere "hænder": Vi afholder derfor møde mandag d. 29. august 2022 møde herom (mere info senere). Vi vil komme med oplæg til, hvor netop DU kan gøre en forskel og blive del af et fantastisk fællesskab.

Struer Boldklub vil gerne ønske alle en rigtig god sommer - tak til alle jer, der har bidraget til fordel for Struer Boldklub.