SB ønsker god jul og godt nytår

22. december 2022 kl. 23:46
Bestyrelsen gør status for året 2022
Året 2022 rinder "så småt ud" - tid til at gøre status for året.
Af nye tiltag/begivenheder i 2022 kan nævnes:
Udendørs Specialtræning for børn og unge med Gert Schilkowski som tovholder og træner. Først pause fra 8. december - spillere og træner mødt op med stort engagement og højt humør.
Damefodbold: Kim Juel Larsen (også ungdomstræner) er træner for dette meget stærke og slagkraftige hold, der ikke har tabt en træningskamp (ej spillet turnering endnu) - også her stor opbakning og stort engagement.
U16: Svend Erik Svendsen & Per Novrup fået gang i dette hold - vi håber og tror på, vi fortsat kan bevare denne årgang.
Dygtige og engagerede trænere i alle årgange.
Flere spillere.
Klubdragter tilbudt alle medlemmer.
Indendørs i gang med stor opbakning.
SB´s Venner rundet 120 medlemmer.
Flere hold/årgange selv iværksat sociale tiltag.
Ungdoms afslutning med cirka 275 - 300 deltagere.
Udfordring for 2023: Organisationen - vi mangler flere frivillige - og vil i januar/februar 2023 i samarbejde med DBU have fokus på dette - spørgeskemaer - møder med mere. Det er af afgørende betydning for klubbens fremtid, at vi får løst denne udfordring.
Tak til alle trænere, ledere - spillere - sponsorer - tilskuere - ja, alle omkring Struer Boldklub for jeres indsats og hjælp i 2022 - håber at se jer alle i 2023.
Glædelig jul og godt nytår til alle.
På bestyrelsens vegne
Klaus Maarbjerg