General Forsamling i SB 2023

28. februar 2023 kl. 19:57
Struer Boldklub afholder ordinær generalforsamling mandag den 27. marts

Den 27. marts 2023 afholdes generalforsamling i Struer Boldklub. Klubben er på mange områder i god gænge med tilgang af medlemmer, engagerede trænere, sund økonomi og startet kvindehold samt specialtræning for børn og unge.

I klubben vægtes fællesskab, venskab, respekt for hinanden og frihed til forskellighed.

Vi har "dog" en stor udfordring: vi mangler personer til bestyrelse - til ungdomsudvalg - sponsor & arrangementsudvalg - en udfordring vi skal have løst. Vi vil derfor i forbindelse med generalforsamlingen den 27. marts 2023 i Struer Energi Park afholde "formøde" kl. 19-20, hvor vi vil orientere om muligheder for at hjælpe til i klubben - måske netop for dit barn/dine børn.

Jo flere, der vil bidrage - jo nemmere og sjovere bliver det for alle. Vil du allerede nu have yderligere informationer - kontakt da formand Klaus Maarbjerg på mobil 25 37 95 45 eller email: palace@post.tele.dk

God sæson til alle i og omkring Struer Boldklub.