Ekstra Ordinær Generalforsamling

30. april 2021 kl. 00:02
Struer Boldklub afholder ekstra ordinær generalforsamling tirsdag den 18.maj

Kære fodbold-forældre og andre med tilknytning til Struer Boldklub.

Tirsdag den 27. april afviklede Struer Boldklub den ordinære generalforsamling, hvor der skulle vælges nye medlemmer til bestyrelsen – herunder en ny formand og kasserer. Der var 2-3 forældre, som tilkendegav en interesse i at stille op til bestyrelsen, men da ingen endnu har stillet sig til rådighed som formand og kasserer, skal boldklubben ud i en ekstraordinær generalforsamling. Her skal der vælges henholdsvis formand, kasserer og tre nye bestyrelsesmedlemmer. Den ekstraordinære generalforsamling finder sted tirsdag den 18. maj kl. 19.00 i eller uden for Struer Energi Park. Som tidligere meldt ud, så er det klubbens overlevelse, som er på spil. Struer Boldklub er en veldrevet og økonomisk velfungerende fodboldklub – men der er brug for nye og flere frivillige til både bestyrelsen og til anden hjælp i klubben, hvis vi fortsat skal kunne tilbyde vores børn at trække i fodboldstøvlerne og mødes på grønsværen med vennerne. Hvis der ikke findes en ny formand inden eller i forbindelse med den ekstraordinær generalforsamling den 18. maj lukker Struer Boldklub og klubben kan ikke drives videre. Med andre ord, der vil ikke være et fodboldtilbud og en fodboldklub for børn og unge i Struer længere. Holdene bliver lukket, træningen ophører og al fodbold-aktivitet sættes i stå for de ca. 215 medlemmer klubben har. Det er altså helt afgørende, at der findes en ny formand og kasserer til bestyrelsen – afgående formand Karsten Lund stiller sig til rådighed de første måneder, hvis en ny bestyrelse måtte ønske det, med råd og vejledning. Vi appellerer til, at man som forælder tilkendegiver sin opbakning til klubben og støtter op om, at man vil fodbold-tilbuddet til børn og unge i Struer. Det kan man gøre ved at møde op til den ekstraordinære generalforsamling. Det er vigtigt at understrege, at et fremmøde her ikke betyder, at man ufrivilligt bliver trukket ind i klub-arbejde mod sit ønske. Men det er lige nu, vi skal stå sammen og bakke op, hvis Struer Boldklub fortsat skal kunne tilbyde samvær, træning og fodboldsjov for vores fodboldglade børn og unge. Vi håber at se jer tirsdag den 18. maj kl. 19.00 i eller uden for Struer Energi Park.

Med Venlig Hilsen Bestyrelsen