Deltag i DBU ven/veninde dag i Struer Boldklub d. 22. september

18. september 2021 kl. 10:21

Her i klubben er vi igen klar til en ny og spændende efterårssæson! Mange foreninger og klubber har været presset efter Covid-19 og mange har mistet medlemmer og frivillige.

Struer Boldklub afholder i samme uge vores SB UGE som skal tiltrække nye medlemmer og skabe mere klubmiljø.  DBU Jylland vil gerne bidrage til det og en god sensommer og efterårssæson med masser af børn og liv i klubben. Håbet er, at både de eksisterende medlemmer vender tilbage til fællesskabet, og at fodboldinteressen vækkes hos andre børn og unge. Aktiviteterne er målrettet børn og unge i skolealderen.

Derfor kan nuværende og nye ungdomsspillere være med til en ven-/venindedag, i Struer Boldklub som afholdes i forbindele med SB UGEN hvor klubbens børne- og ungdomsspillere inviterer deres kammerater med ind i klubbens gode fællesskab.

Alle der kommer får en drikkedunk og et armbånd fra DBU og så vil der være en masse sjove træningsøvelser.

Så inviter din ven eller veninde med til fodboldtræning onsdag d. 22 september. Efter træning mødes vi i det store telt som er opstillet på stadion til hygge, snacks og sodavand og lidt musik!

Man skal blot møde op til træning denne onsdag, men man er velkommen til at kontakte træneren forud for træningen.
Se de forskellige årganges træningstider på hjemmesidenhttp://www.struerboldklub.dk/