Årets SB ildsjæl kåret

16. juli 2019 kl. 08:57
Karsten Lund blev kåret til årets ildsjæl ved ungdomsafslutning

Foruden fejring af ungdomsspillerne i Struer Boldklub ved årets ungdomsafslutning blev ”Årets Ildsjæl” også kåret.
I de forskellige udvalg ved Struer Boldklub blev der fra alle peget på samme person og dermed gik titlen i år til Karsten Lund.
Karsten fik følgende ord med på vejen:
”En person, der på fuld frivillig basis har gjort en ekstra indsats til stor gavn og glæde for klubben og især dens medlemmer – herunder både spillere og forældre.
En person, der i det forgangne år har taget enorme initiativer og drevet adskillige tunge aktiviteter på tværs af klubben.
Af aktiviteter og initiativer for den forgangne sæson skal nævnes: FCM spiller talent opfølgning, Etablering af SB Dommerbank, Hoved driver på SB Cup, Etablering af Struer Kunstgræs samt diverse bestyrelses -og udvalgsarbejde”.
Med titlen og æren som ”Årets Ungdoms Ildsjæl 2019” fulgte et diplom og lidt at hygge sig med til familien.