Ungdomsafslutning sommer 2019

Der afholdes ungdomsafslutning tirsdag den 18. juni - Se videre for tilmelding

FODBOLDAFSLUTNING 18. JUNI KL. 17-19.30

Kære alle,

Så er det tid til den årlige fodboldafslutning i Struer Boldklub, hvor vi skal hygge os og uddele medaljer og pokaler til spillerne i ungdomsrækkerne.

Afslutningsfesten er for alle U5 – U17 spillere. Tag meget gerne far, mor, søskende og bedsteforældre med til afslutningen, som foregår

Tirsdag den 18. juni fra kl. 17:00 til ca. kl. 19:30 i Struer EnergiPark.

Vi satser på godt vejr og sidder alle uden for EnergiParken – ud mod fodboldbanerne. Der vil være bord/bænkesæt sat op, men medbring gerne et tæppe, hvis der bliver trængsel om pladserne.

Mad
Maden er udendørs pølsevogn med pølser (inkl. kyllingepølser), brød, kartoffelsalat samt en sodavand.

Prisen er 40 kr./person.

Tilmelding & betaling
Tilmelding og bestilling skal ske senest 10. juni 2019. Tilmelding og bestilling foregår her:

Eventuelle spørgsmål omkring betaling kan rettes til Karsten Lund 61721439 (gerne mellem kl. 17-18)

Vi glæder os til at fejre ungdomsspillerne sammen med jer alle,

Sportslige hilsner fra

Struer Boldklub’s ungdoms- og arrangementsudvalg