Ungdomsafslutning sæson 17/18

04. juni 2018 kl. 18:41
SB holder afslutning for ungdomsspillere tirsdag 26. juni

Kære alle,

Så er det tid til den årlige fodboldafslutning i Struer Boldklub, hvor vi skal hygge os og uddele medaljer og pokaler til spillerne i ungdomsrækkerne. Afslutningsfesten er for alle U5 – U17 spillere. Tag meget gerne far, mor, søskende og bedsteforældre med til afslutningen, som foregår tirsdag den 26. juni fra kl. 17:00 til ca. kl. 19:30 i Struer EnergiPark. Vi satser på godt vejr og sidder alle udenfor EnergiParken – ud mod fodboldbanerne. Der vil være bord/bænkesæt sat op, men medbring evt. et tæppe, hvis der bliver trængsel om pladserne.

Mad

Maden står Struer EnergiPark for og den består af: Pølser (også kylling), pasta- og kartoffelsalat + en sodavand. Prisen er 40 kr./person

Tilmelding & betaling

Tilmelding og bestilling skal ske senest 20. juni 2018. Tilmelding og bestilling foregår således:

1) Man bestiller via dette link: Madbestilling

Har man ikke en profil (den som man benytter til kontingent-betaling) opretter man en profil her: Profil Oprettelse

2) Betaling foregår med credit card eller mobile pay

3) Kvittering/billetter sendes til mailen. Eventuelle spørgsmål kan rettes til Karsten Lund 61721439 (gerne mellem kl. 17-18)

Vi glæder os til at fejre ungdomsspillerne sammen med jer alle.

Sportslige hilsner fra Struer Boldklub’s ungdoms- og arrangementsudvalg