U11 spiller udtaget til DBU TopCenter

29. maj 2018 kl. 12:51
Silas Novrup fra Struer Boldklub udtaget blandt 200 spillere

Omkring 200 drenge født i årgang 2007 deltog lørdag den 26. maj 2018 i FCM Fodboldskolestævne i Brande. Fra Struer Boldklub deltog Andreas, Rasmus, Vishnu og Silas.

Det var en perfekt dag, hvor solen skinnede fra en skyfri himmel. Sveden haglede af både drengene og de mange fremmødte forældre og søskende, som ud over at bakke sine drenge flot op kæmpede en indædt kamp om at få en plads i den sparsomme skygge, der var at finde.

På banen kæmpede drengene om en plads på DBU TopCenter Herning efter sommerferien. Kun to målmænd og 18 spillere ville komme igennem nåleøjet til masser af træning og oplevelser det næste års tid.

Efter masser af kampe og en lang ventetid kunne FCM offentliggøre, at Silas Novrup fra U11 ville blive en del af DBU TopCenter Herning efter sommerferien som den ene af kun to målmænd. Nu venter træningslejre og træningskampe i både Finland, Brøndby, FC København m.m. samt to ugentlige træninger i henholdsvis Ikast og Herning.