Så kom der en ny bestyrelse

19. maj 2021 kl. 15:25
Ved den ekstra ordinære generalforsamling lykkedes det at danne en ny bestyrelse
Ved den ekstraordinære generalforsamling i Struer Boldklub afholdt den 18. maj lykkedes det at få dannet en bestyrelse på 6 personer, som er klar til at "trække i arbejdstøjet".
På aftenens generalforsamling blev Klaus Maarbjerg valgt til ny formand og Jesper Noes til ny kasserer.
Til bestyrelsen genvalg af Jes Bach og nyvalg til Thomas Kristensen, Kristian Krabbe og Simon Vangsgaard Jensen.
Den ekstraordinære generalforsamling var velbesøgt og et par af de fremmødte gav udtryk for gerne at ville hjælpe til i blandt andet arrangementsudvalg og ungdomsudvalg.
Så bestyrelsen er meget optimistisk og overbevist om, at Struer Boldklub fortsat vil være en attraktiv klub.
Til de forskellige udvalg er der dog stadig brug for mange flere hænder, så alle medlemmer, der ikke var tilstede er nu mere end velkommen til at byde ind med deres hjælp i form af engagement i det frivillige arbejde for klubben. Det er det frivillige engagement, der væsentlig er med til at bære/drive en forening.