Populær målmandscamp i Struer Boldklub

image Deltagere og trænere ved målmandscampen i Struer Boldklub
28. april 2018 kl. 23:35
Søndag den 22. april afholdte FC Midtjylland målmandscamp på Struer Boldklubs baner

Søndag den 22. april fra kl. 9-15 afholdte FC Midtjylland målmandscamp på Struer Boldklubs baner. Campen var totalt udsolgt med seks deltagere fra Struer Boldklub, fire fra Hjerm FIF, én fra Herning og én fra Thisted. FCM stillede med Kim Nørgaard Kruse, der er daglig leder af FCM Keeper Academy. Kim havde taget U19 akademi målmand Enock Mwinba med som assistent til meget stor glæde for deltagerne. Enock fortalte i frokostpausen om livet på FCM fodboldakademiet, hvilket gjorde et stort indtryk på drengene. Det blev til mange timers træning i det skønne vejr, og drengene fik masser af nye ting med hjem i rygsækken. En spændende dag, med fokus på gribeteknik, faldteknik og én mod én situationer, sluttede med straffesparkkonkurrence på Enock Mwinba.