Årets Ungdoms Træner 2018

image Thomas Valentin Bak 2018
26. juni 2018 kl. 21:12
Thomas Valentin blev kåret til årets træner ved ungdomsafslutning

Thomas Valentin Bak blev kåret til årets ungdoms træner i Struer Boldklub for sæsonen 17/18 ved den årlige ungdomsafslutning. Med titlen fulgte vandrer pokalen samt lidt godter til forhåbentlig glæde for resten af familien. Stort tillykke til Thomas som i den forgangne sæson har været hoved træner for U7 med omkring 25 spillere. Foruden titel, pokal og godter fik Thomas også følgende ord med på vejen:

Årets ungdomstræner kunne være blevet mange, da alle hver især har ydet en kæmpe indsats, men valget er faldet på den træner, der lige har ydet det ekstra, som skal til.

Her er nogle af de ting, der kendetegner træneren:

• Er meget vellidt af alle andre trænere, spillere, forældre med videre
  • Skaber intet spild eller ballede
  • Respekterer andre
  • God til at samarbejde
  • Bakker meget op i møder og arrangementer i klubben relateret til ungdomsområdet
  • Fuldt engageret i sin årgang, som er vokset meget og fungerer rigtig godt
  • Forholdsvis ny træner i fodboldklubben men har stor erfaring som træner og leder i andre foreninger – erfaringer som klubben har kunnet drage stor fordel af
  • Begyndt at involvere sig mere og mere i klubben og nu også kommet med i ungdomsudvalget
  • Fået startet et projekt op om at få pigefodbolden i gang igen i SB med stor succes, hvilket vi længe har manglet for at udvikle klubben

Det er vist ikke længere nogen hemmelighed og til at skjule, at årets ungdomstræner i Struer Boldklub er meget fortjent Thomas Valentin Bak ( træner for U7 mix samt U13/U14 piger )

Kæmpe stort tillykke og tak for det meget flotte arbejde.